-->
د مــــوع وحــــنــــيــــن د مــــوع وحــــنــــيــــن






recent

آخر الأخبار

recent
random
جاري التحميل ...

أنا ديبه فيك قصيده صوتيه للشاعر احمد هيكل @شاعرالأحزان@


أنا ديبه فيك قصيده صوتيه للشاعر احمد هيكل @شاعرالأحزان@


انا دايبة فيك
يا حبيبي يا كل عمري 
        أنا عمري حبيبي ليك
خليك جنبي في حضن قلبي
      أنا دايـبة ياعمري  فيك
ما تغبش عني   دانته اللي مني
وأنا منك ياحبيب عنيه  
   انا روحي ليك
كلي حنين طول السنين خايفة عليك
 
أول مابشوفك بجري عليك 
 بمد أيديه وأتعلق بيك
واسأل نفسي كده ميت مره
  أيه إحساسه وهي أيديه في حضن أيديه
قرب تعاله جنب قلبي ضمني
     المس أيديه والمس أيديك
خليك حبيبي  جنب مني حسيني
      خلي عينيه كده في عنيك
أنا دايبة فيك مش ندمانه
    أنا عايشه ليك وعشقانة
ويشوروا يقوا لو د ي غلبانه 
   بتحب بجد
 
أول ما شوفك جاي عليه
  بتغني الطيور ألحان ورديه
والقي نفسي مش طبعيه
   وليك بتشد
 
حبيبي أرجوك صارحني        دا الحيرة معك معذبانى
ماتخافش عليا كده و قولي         دا عنيك  حبيبي مدو بني
ومش شايفه غيرك أنا أي حد
دانا من غير كلام
   سلمت لقلبك امري
ياحياتي وروحي وقمري
        ومبحبش غيرك حد
نفسي اكو ن وياك في جنه
   تتحكي للناس عشنا
وأعيش معك وابق جنبك
 وتنكتب قصة غرمنا
ويشوفنا العاشقين
  يقولوا شوفه شبه الملايكه
احلي قصه عاشوها أتنين
   وابق أنا مش زى حد


شاهد الفديو



 

كلمات //@شاعر الأحزان@
احمدعبد الكريم هيكل
 


عن الكاتب

الشاعر والكاتب احمد هيكل إليكم يا مِهْبِطَ القلب و مأوى المشاعر و رياض الأحاسيس و مقامات الزمان إليكم يا أجملَ براءةٍ حَلقتْ في سمائي إليكم هذهِ المشاعِـرُ المُتدَفِّقه أُرَصِّعُ بها تاجَكم أمْنياتي وأمانيَّ بأنْ تكونا من السعداءِ بإذنِ اللهْ
  1. قـــصـــيدة
    أنا دايـــــبــة فــيـــك
    قصيدة من كلمات
    وأداء
    @شـــاعـــرالأحــــزان@
    احــــمـــد هـــيـــكـل
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    أنا عمري حبيبي ليك/يا حبيبي يا كل عمري
    خليك جنبي في حضن قلبي أنا دايـبة ياعمري فيك
    ما تغبش عني دانته اللي مني وأنا منك ياحبيب عنيه
    /انا روحي ليك
    ع الربط التالي
    http://www.youtube.com/watch?v=3fCEDgJNdOM&feature=youtu.be
    او موقعنا الرسمي
    http://dmoaa.blogspot.com/2013/04/blog-post.html#.UVoHwjfDV1Q
    للتواصل مع الشاعر
    (((احمد عبد الكريم هيكل)))
    @شاعــــرالأحــــــزا ن@
    الاكاونت الرسمى
    www.facebook.com/hiakal
    مع تحياتي القلبيه
    انتظر رددكم وأرئكم في هذا العمل وتقيمكم
    نسعد بآرائكم ونتشرف بتعليقاتكم

    ردحذف
  2. قـــصـــيدة
    أنا دايـــــبــة فــيـــك
    قصيدة بالصوت والصوره فديو
    من كلمات
    وأداء
    @شـــاعـــرالأحــــزان@
    احــــمـــد هـــيـــكـل
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ع الربط التالي
    http://www.youtube.com/watch?v=0fLROCgercY&feature=youtu.be
    او موقعنا الرسمي
    http://dmoaa.blogspot.com/2013/04/blog-post.html#.UVoHwjfDV1Q
    للتواصل مع الشاعر
    (((احمد عبد الكريم هيكل)))
    @شاعــــرالأحــــــزا ن@
    الاكاونت الرسمى
    www.facebook.com/hiakal

    ردحذف



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

قناة القران

اتصل بنا


https://www.facebook.com/Bahpk/about/



الموسيقي تنعش الحياة

متابعين الفيس بوك

من أنا

صورتي
إليكم يا مِهْبِطَ القلب و مأوى المشاعر و رياض الأحاسيس و مقامات الزمان إليكم يا أجملَ براءةٍ حَلقتْ في سمائي إليكم هذهِ المشاعِـرُ المُتدَفِّقه أُرَصِّعُ بها تاجَكم أمْنياتي وأمانيَّ بأنْ تكونا من السعداءِ بإذنِ اللهْ

قناتي يوتيوب

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

زوار الموقع

جميع الحقوق محفوظة لـ

د مــــوع وحــــنــــيــــن

2017